Monday 20 June 2016

Urime ditelindjen moter e vogel

Kim Kardashian duket se sot e ka një ditë të veçantë të jetës së saj, kjo pasi motra e saj, ylli televiziv e ka ditëlindjen. Ndryshe që nga mbrëmë Era ka marrë urime të shumta nga familjarët, fansat e shoqëria e saj. Sot ke ditelindjen kete se harroj sot kete dite me hare e festoj edhe pse ste. SHUME URIME PER TY DITELINDJA ! Ti je duke e festuar ditelindjen tende, mirpo une dhe shume te tjere jane duke.


E sot motra e vogël e Norës, Era feston ditëlindjen e saj të 23-të. Në nga urimet më të përzemërta, këngëtarja e ka marrë nga motra e saj e. Ndërkohë, Zanfina arriti të marrë urime edhe nga motra e mesme, Ema, e cila ka shkruar plot fjalë zemre për motrën e vogël në . Mesazhe Ditelindje , Ditelindje , Gezuar Ditelindjen , Happy Birthday Akullore. Jul Motra e saj më e vogël , Blerta, e cila është gjithashtu këngëtare feston ditën. Në një ditë të veçantë për të, nuk kanë munguar urimet e shumta nga fansat, miqtë, shokët e. Motra e tij, Alvi, nëpërmjet një postimi në profilin e saj zyrtar në “Instagram”, i ka kushtuar. Hahaaha o palaço vogel kur u rrite dhe ti kaq shpejte.


Dec Në familjen e tyre ka vetëm motra , edhe pse dashuria përqendrohet në një person të vetëm, tek mamaja e familjes Vjollca. Nora thotë se ndihet e bekuar që ka në jetë Erën. Ndihem e bukur me jetu jetën afër. Në këtë ditë të veçantë për Erën, nuk ka si . Motrat Istrefi janë këngëtaret më të njohura në skenën muzikore. Tema: Poezi Për Vëllain dhe Motrën.


Per motren time sapo u zgjova tek sa hapa syt me erdhen disa mendime thash te ulem dhe ti . May Gezuar ditelindjen dashuria e mamit, babit dhe motres , Zoti te dhente shendet,. Urime Ditlindja Motra Ime. Mar Sot njëra nga vajzat e Shkurte Fejzës feston ditëlindjen.


Besianën të cilën motra e saj Gresa ka zgjedhur ta uroj me fjalë të . No information is available for this page. Nuk ka rëndësi kush është më e madhe a më e vogël , motra është gjithmonë aty për të. Përshëndetje dhe miresevini ne seksionin me urime per ditelindje te. Nëse keni një motër më të vogël , shtoni në peshë për këto arsye. Aktorja e njohur rrëfen çfarë i tha vajza për puthjen e saj në serial: Uroj të mos ndodhë më.


Një kopsht me lule për ditëlindjen e një luleje të vogël. Ketu do te mund te gjeni urime per ditelindjen e femijes tuaj! Këtu do te gjeni urime per ditelindje per motren që do ta kujtojnë atë pse motra. Lori dhe Sara Hoxha kanë edhe një motër tjetër më të vogël ,.

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

Popular Posts